Theory and Practice of Optimum Correction using Restored Track Irregularity Waveform.

نویسندگان
چکیده

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

Theory and Practice of Optimum Correction using Restored Track Irregularity Waveform

We have developed a new theory for correcting track irregularities by applying their restored waveforms and carried out experimental levelling and lining work. In this theory, the optimum shifting/lifting values are obtained as solutions for a typical quadratic programming problem. Restrictions on shifting rails are formulated as constraint conditions of the optimization problem. Furthermore, i...

متن کامل

synthesis of amido alkylnaphthols using nano-magnetic particles and surfactants

we used dbsa and nano-magnetic for the synthesis of amido alkylnaphtols.

15 صفحه اول

Schwab's Practical Theory: Integrate of Theory and Practice

The emergence of re-conceptualism in the field of curriculum studies caused a large rotation of identity in this field. The book titled "understanding of curriculum" by William Pinar may be considered the most outstanding work in the field. In this book, movement which affected pre re-conceptualist, are introduced as the traditional type and it is believed the new curriculum discourses should b...

متن کامل

The progress mechanism of track geometrical irregularity focusing on hanging sleepers

This topic is very traditional and basically has been concerned for a long time. A lot of sophisticated vehicle/track interaction model and track dynamic deterioration model have been developed so far. The author also developed a track settlement progress model comprising a vehicle/track interaction model and a track settlement law. Hanging sleepers are usually caused more or less by the dyn...

متن کامل

the analysis of the role of the speech acts theory in translating and dubbing hollywood films

از محوری ترین اثراتی که یک فیلم سینمایی ایجاد می کند دیالوگ هایی است که هنرپیش گان فیلم میگویند. به زعم یک فیلم ساز, یک شیوه متأثر نمودن مخاطب از اثر منظوره نیروی گفتارهای گوینده, مثل نیروی عاطفی, ترس آور, غم انگیز, هیجان انگیز و غیره, است. این مطالعه به بررسی این مسأله مبادرت کرده است که آیا نیروی فراگفتاری هنرپیش گان به مثابه ی اعمال گفتاری در پنج فیلم هالیوودی در نسخه های دوبله شده باز تولید...

15 صفحه اول

ذخیره در منابع من


  با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ژورنال

عنوان ژورنال: Quarterly Report of RTRI

سال: 1999

ISSN: 0033-9008,1880-1765

DOI: 10.2219/rtriqr.40.117